donderdag 19 januari 2012

Rimmel London Lasting Finish Lipsticks by Kate Moss


Kate Moss heeft sinds september een lippenstift lijn bij Rimmel London. Waarover jullie vast al het een en ander gelezen hebben op andere beautyblogs. Ik ben één van de laatste, maar wil het toch even met jullie delen.

Een tijdje geleden had de Facebook van Rimmel een leuke actie, je kon namelijk één van de 1000 Long Lasting Finish lipsticks winnen van Kate Moss. Ik verwachtte er niets van, omdat ik eigenlijk nooit iets win. Maar na een week of twee kreeg ik ineens een dikke envelop en tot mijn verbazing zat hier mijn Kate lippenstift in.


Ik kreeg een hele mooie knalrode kleur, nr. 10. Het is een rode kleur die je eigenlijk wel in je collectie moet hebben. De textuur is zacht en romig waardoor hij makkelijk aanbrengt en je lippen ook niet uitdrogen. De geur van de lippenstift vind ik zelf heel lekker, hij is zoet en een beetje fruitig. Het is denk ik wel een geur waar je van moet houden. Ook is de pigmentatie van de lippenstift, zoals je hieronder wel kunt zien, heel goed. Na één keer aanbrengen zie je al de knalrode kleur. Hierdoor is hij niet echt op te bouwen, maar dat vind ik persoonlijk met zo'n knalkleur juist prettig. 



Ik vind het zelf wel lastig om rode lippenstift in het dagelijks leven te dragen, maar naar een feestje of met kerst vind ik het bijvoorbeeld wel heel leuk. Knalrode lippen gecombineerd met een mooie zwarte winged eye vind ik prachtig. En bij zo’n look is deze lippenstift perfect. 

De Kate Moss Lasting Finish Lipsticks van Rimmel London zijn te koop bij de drogisterij en kosten €9,49.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten