zondag 15 april 2012

NOTD: Blue Cara Ciao + Have an ice day


Vandaag vind ik dag om een vrolijk kleurtje te dragen. Het weer is een beetje grauw met af en toe een zonnetje, dus dan mogen mijn nagels extra vrolijk zijn om die grauwe perioden lekker te compenseren! Het resultaat is hieronder te zien en het zijn de lakjes: Blue Cara Ciao en Have an Ice day, beiden Catrice. 

Blue Cara Ciao + Have an ice day
Blue Cara Ciao + Have an ice day
Blue Cara Ciao is een prachtige fel turquoise blauwe kleur, echt een typisch zomers kleurtje als je het mij vraagt. Dat vond ik een beetje saai zo alleen, dus ik heb er ook nog een leuke topcoat overheen gedaan. Het is een topcoat uit de limited edition lijn Million Styles Effect van Catrice, genaamd Have an Ice day. Dit is een lak vol met glitters, hij neigt zelfs een beetje naar holografische glitters. Echt een prachtige topcoat! De topcoat is alleen niet langer te koop, misschien nog wel in de uitverkoopbakken in de Kruidvat, dus neem een kijkje. Zo als jullie zien geeft deze combi echt een leuk zomers effect, althans dat vind ik hihi! Ja, deze combinatie ga ik vaker dragen, zo cute! 

Wazige foto, zodat de glitters goed te zien zijn. En wat zijn ze mooi!

Beide lakjes zijn van Catrice, te koop bij Kruidvat en Trekpleister, en kosten €2.49



Geen opmerkingen:

Een reactie posten